Systém vymáhání pohledávek je v naší advokátní kanceláři řízen formou standardizovaných procesních stádií, jež jsou přiřazeny k jednotlivým sledovaným pohledávkám. Zvolené rozčlenění procesních stádií zachycuje ustálené úkony procesu vymáhání pohledávek v celém průběhu od převzetí případu do uzavření kauzy, což umožňuje přehledné sledování vývoje každého jednotlivého případu. Toto rozdělení procesu vymáhání pohledávek do jednotlivých fází a až následně na jednotlivé konkrétní úkoly umožňuje v rámci advokátní kanceláře efektivní dělbu práce a současně zajišťuje i řadu kontrolních mechanismů pro jednotlivé úkony. Zvolený systém umožňuje efektivní řízení případu ve všech procesních fázích: mimosoudním vyjednáváním, soudním řízení i exekučním řízení.
Jak vám pomůžeme s vymožením dluhu?
Standardně s námi poskytovanou správou a vymáháním pohledávek nemají naši klienti žádné další náklady, neboť pokud zhodnotíme, že jsou podklady prokazující pohledávku dostatečné, nepožadujeme od klienta žádnou odměnu či provizi z vymožené částky. Naší odměnou jsou pouze soudem přiznané náklady právního zastoupení, které jsou po skončení soudního řízení uloženy k náhradě dlužníku. Obvykle tedy pouze požadujeme zálohu na úhradu soudního poplatku, nicméně i tento soudní poplatek je po skončení soudního řízení hrazen ze strany dlužníka.
V rámci našich služeb můžete využít naši právní pomoc zejména při následujících úkonech:
- komplexní zastoupení při hromadném vymáhání pohledávek
- komplexní zastoupení při vymáhání individuálních pohledávek
- obrana před neoprávněnými exekucemi
Hlavní výhody vymáhání pohledávek u naší advokátní kanceláře:
- komplexnost procesu vymáhání
- možná zastupitelnost pracovníků u jednotlivých úkonů
- umožnění efektivní dělby práce
- značné množství kontrolních mechanismů
- kompatabilita systému se softwarem k podávání návrhů na vydání elektronických platebních rozkazů
- možnost sjednání vykonatelných splátkových kalendářů formou notářských zápisů
- snadná přizpůsobitelnost systému při změně legislativní úpravy procesu vymáhání pohledávek
- možnost každodenní kontroly stadií vymáhání dle jednotlivých pohledávek, typových produktů i pohledávek jako celku
- minimalizování požadavků na součinnost ze strany klienta po předání případu